|
|
|
COLLEGEROOSTER mt
114 |
|
|
|
|
Duurzame Ontwikkeling in de Maritieme Techniek |
|
|
Studiejaar 2000/2001 |
|
|
3e en 4e kwartaal |
|
|
Docenten: ir. J.W. Frouws / dr.ir.K.F. Mulder /
ir. M.G.F. Overschie |
|
|
Gastdocenten : mr.ing.A.P. Burgel / hr. M.
Verschoor / hr.G. Dijkstra / ir. Th.
Winde |
|
|
Doelgroep : derdejaars |
|
|
|
College nr. |
Dag-datum-uren-zaal |
Onderwerp |
Docent |
Opmerkingen |
|
|
3e kwartaal |
|
|
|
wk |
|
1 |
wo. 31-1-2001 3/4 34
E |
Introductie Duurzame
Ontwikkeling |
dr. ir. K.F. Mulder |
|
5 |
|
2 |
wo. 7-2-2001 3/4 34 E |
Ozon laag en
Broeikaseffect |
dr. ir. K.F. Mulder |
|
6 |
|
3 |
wo. 14-2-2001 3/4 34
E |
Maritieme Techniek en
Duurzame Ontwikkeling. |
ir. J.W. Frouws |
|
7 |
|
4 |
wo. 21-2-2001 3/4 34
E |
Maritieme Techniek en
Duurzame Ontwikkeling. |
ir. J.W. Frouws |
|
8 |
|
5 |
wo. 28-2-2001 3/4 34
E |
De overheid en duurzame ontwikkeling |
mr.ing. A.P. Burgel |
Gastcollege, Minist. van
Verk./Waterst. |
9 |
|
6 |
wo. 7-3-2001 3/4 34 E |
Marine ecology |
Herndl |
Gastcollege |
10 |
|
7 |
wo. 14-3-2001 3/4 34 E |
Milieu, ontwerpen en de Noord-Zuid
problematiek |
hr. G. Dijkstra |
Gastcollege |
11 |
|
4e kwartaal |
|
|
|
|
|
8 |
do. 5-4-2001 5/6/7 |
Excursie naar Verolme
Botlek, milieuzorg. |
ir.
Th. Winde |
Verolme Botlek |
14 |
|
9 |
do.12-4-2001 5/6/7 |
Praktijksimulatie.
Uit te voeren in groepen van 6 personen |
ir.M.G.F.Overschie |
Fish
banks' |
15 |
|
10 |
wo. 18-4-2001 1/2 34
E |
Het milieu en de
machinekamer bij booroperaties op zee |
hr. M.Verschoor |
Gastcollege van
Joides Resolution |
16 |
|
11 |
do.26-4-2001 5/6/7 |
Wastewaterhandling |
Excursie / lezing
waterzuivering |
|
17 |
|
12 |
wo. 2-5-2001 1/2 34 E |
Geen activiteiten. |
|
|
18 |
|
13 |
wo. 9-5-2001 1/2 34 E |
Geen activiteiten. |
|
|
19 |
|
14 |
wo. 16-5-2001 1/2 34
E |
Geen activiteiten
i.v.m. vaarweek |
|
|
20 |
|
15 |
do. 24-5-2001 5/6/7
34 E |
Lezingen
studenten, enkele onderwerpen eenzijdig belicht door diverse groepen
studenten. |
|
|
21 |
|
|
|
nieuwe delen |
|
|
|
naar Donderdag |
|
|
|
|
|
|
|
|