1E STUDIEJAAR BACHELOR WERKTUIGBOUWKUNDE 2019-2020 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Q1 - WEEK | Q2 - WEEK | Q3 - WEEK | Q4 - WEEK | H | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VAKCODE | TOETS | MODULENAAM | ECTS | WEGING | TOETSVORM | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | MIN. CIJFER * | BS | DOCENT | OPMERKINGEN | ||||||||||||||||||||
WISKUNDEBLOK | 12 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WBMT1050 | WISKUNDE 1 | 6 | 4WC | 4WC | Gem. 6,0 | JA | Erdal Emsiz | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
T1 | Analyse 1 - deeltentamen | 3 | 30 | schriftelijk | (t) | T | H | 5,0 | NEE | Erdal Emsiz | Tussentoets (t): In tentamenzalen!! Niet aanmelden. Geen Osirisvermelding. Zie studiegids voor weging tussentoets | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
T2 | Analyse 2 - deeltentamen | 3 | 30 | schriftelijk | (t) | T | H | 5,0 | NEE | Erdal Emsiz | Tussentoets (t): In tentamenzalen!! Niet aanmelden. Geen Osirisvermelding. Zie studiegids voor weging tussentoets | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WBMT1051 | WISKUNDE 2 | 6 | 4WC | 4WC | Gem. 6,0 | JA | Dennis den Ouden-van der Horst | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
T1 | Lineaire Algebra 1 - deeltentamen | 3 | 30 | schriftelijk | T | H | 5,0 | NEE | Dennis den Ouden-van der Horst | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
T2 | Lineaire Algebra 2 - deeltentamen | 3 | 30 | schriftelijk | T | H | 5,0 | NEE | Dennis den Ouden-van der Horst | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WERKTUIGBOUWKUNDE THEORIEBLOK | 24 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WB1630-16 | STATICA | 6 | 4HC|4WC | Gem. 6,0 | JA | Just Herder | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
T1 | Statica tentamen | 6 | 60 | schriftelijk | (t) | T | H | 6,0 | NEE | Just Herder | tussentoets (t): tijdens werkcolleges. Niet aanmelden. Geen Osirisvermelding. Zie studiegids voor weging tussentoets | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WB1631-15 | STERKTELEER | 6 | 4HC|4WC | Gem. 6,0 | JA | Matthijs Langelaar | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
T1 | Sterkteleer tentamen | 6 | 60 | schriftelijk | (t) | T | H | 6,0 | NEE | Matthijs Langelaar | tussentoets (t): tijdens werkcolleges. Niet aanmelden. Geen Osirisvermelding. Zie studiegids voor weging tussentoets | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WB1135 | DYNAMICA | 6 | 4HC|4WC | Gem. 6,0 | JA | Martijn Wisse | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
T1 | Introductory Dynamics | 6 | 60 | schriftelijk | T | H | 6,0 | NEE | Martijn Wisse | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WB1530-14 | THERMOFLUIDS | 6 | 6HC|4WC | Gem. 6,0 | JA | Rene Pecnic | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
T1 | Thermofluids tentamen | 6 | 60 | schriftelijk | T | H | 6,0 | NEE | Rene Pecnic | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WERKTUIGBOUWKUNDE PROJECTBLOK | 24 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WB1641 | WERKTUIGKUNDIG ONTWERPPROJECT 1 | 6 | 4HC | 8PU | Gem. 6,0 | JA | Regine Vroom | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
T1 | Projecttentamen | 3 | 30 | schriftelijk | T | H | 5,0 | NEE | Regine Vroom | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
T2 | Groepswerk, waaronder: | 3 | 30 | rapport + progr.tent. |
|
5,0 | NEE | Regine Vroom | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 x 2 uur 2D, 3 x 2 uur Programmeren, 1 midd. WP Veiligh.instr. | 1) | 1h) | 1h) programmeer (her)tentamen | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WB1642 | WERKTUIGKUNDIG ONTWERPPROJECT 2 | 6 | 4HC|8PU | Gem. 6,0 | JA | Anton van Beek, Regine Vroom | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
T1 | Projecttentamen | 3 | 30 | schriftelijk | T | H | 5,0 | NEE | Anton van Beek, Regine Vroom | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
T2 | Groepswerk, waaronder: | 3 | 30 | rapport + progr.tent. |
|
5,0 | NEE | Anton van Beek, Regine Vroom | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 midd. 3D en Programmeren, 1/2 midd. MK, 1 midd. WPI, 2 midd. Produceren | 1) | 1h) | 1h) programmeer (her)tentamen | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WB1643A | WERKTUIGKUNDIG ONTWERPPROJECT 3A | 6 | 4HC | 8PU | Gem. 6,0 | JA | Anton van Beek, Regine Vroom | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
T1 | Projecttentamen | 3 | 30 | schriftelijk | T | H | 5,0 | NEE | Anton van Beek, Regine Vroom | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
T2 | Groepswerk, waaronder: | 3 | 30 | rapport |
|
5,0 | NEE | Anton van Beek, Regine Vroom | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 midd. SR, 1/2 midd. MK, 1 midd. WPI, 1 midd. Lassen | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WB1643B | WERKTUIGKUNDIG ONTWERPPROJECT 3B | 6 | 4HC | 8PU | Gem. 6,0 | JA | Anton van Beek, Regine Vroom | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
T1 | Projecttentamen | 3 | 30 | schriftelijk | T | H | 5,0 | NEE | Anton van Beek, Regine Vroom | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
T2 | Groepswerk, waaronder: | 3 | 30 | rapport |
|
5,0 | NEE | Anton van Beek, Regine Vroom | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 midd. MP, 2 midd. Ethiek & Werkplaatsgedrag, 5 midd. Produceren | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TOTAAL ECTS | 60 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
LEGENDA | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ECTS | 1 ECTS = 28 studielasturen. Wordt voor BSA gehonoreerd bij een resultaat >= 6,0 of bij een afgeronde module | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BS | (Deel)vak in Brightspace aanwezig | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(t) | Tussentoets | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
H | Herkansing (deel)tentamen | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4HC | 4 uur hoorcollege per week | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4WC | 4 uur werkcollege per week (60 à 70 studenten per groep) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PU | Projecturen (begeleid studeren) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
R, E, P | Inlevermoment Rapport, Essay, Presentatie, etc. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
p | Practicum | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
T | (Deel)tentamen | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
V | Voldaan | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 dagdeel | 1 dagdeel totaal | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
(Deel)tentamenweek | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
* | Cijfergeving toetsen op 1-decimaal. Afronding modulecijfers als volgt: 1, 2, 6, 7 naar naast beneden liggende halve cijfer. 3, 4, 8, 9 naar naast boven liggende halve cijfer. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
laatst gewijzigd: 5-11-2019 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||