Tijdschema 11e ronde Wb / 6e ronde MT | ||||||
febr-mei 2005 | ||||||
Indien het verwachte aantal studenten inschrijft wordt er in
drie groepen gesplist: A, B en C Maritieme studenten zijn hierbij in een van de groepen ingedeeld |
||||||
Datum | Tijd | Groep | Plaats | Activiteit | Actie/Wie | Toelichting |
14 jan. 2005 (deadline) |
- | A, B, C | - | Opstellen / inleveren onderzoekopdrachten. Voor format: zie BlackBoard |
Staf / Studenten | Door staf TU čn door studenten. Mailen aan: |
w.l.t.thijs@wbmt.tudelft.nl | ||||||
21 jan. 2005 | - | A, B, C | - | Publicatie beschikbare onderzoekopdrachten op BlackBoard-site. |
Projectstaf | Op Blackboard onder wbtp303, Kandidaatsopdracht Onderzoek, Assignments |
9 febr.
2005 (deadline) |
- | A, B, C | - | Aangeven voorkeuren. Geef ook aan met wie je de opdracht wil doen |
Studenten | Excel spreadsheet voor opgave krijgen toegelaten studenten toegestuurd |
Dinsdag 15 febr. 2005 |
2e, 3e, 4e uur | A, B, C | B | Uitgifte opdrachten. College: Inleiding onderzoeks- methodologie. |
Plenaire toelichting opdrachten. | Introductie principes
onder- zoeksmethodologie, cycle of science, opstellen hypothesen. |
Dinsdag 1 mrt. 2005 |
1e-4e uur | A | B | Vaststelling vraagstellingen en hypothesen. | Coaching, plenaire terugkoppelling | A.d.h.v. verstrekte
gegevens, bibliotheek bezoek en gesprekken worden toetsbare hypothesen geformuleerd. |
5e, 6e uur | A, B, C | A | College: Onderzoeksontwerp | Staf | Hoe richt je een onderzoek in | |
Dinsdag 8 mrt.. 2005 |
1e t/m 8e uur | B, C | B | Vaststelling vraagstellingen en hypothesen. | Coaching, plenaire terugkoppelling | A.d.h.v. verstrekte
gegevens, bibliotheek bezoek en gesprekken worden toetsbare hypothesen geformuleerd. |
Dinsdag 15 mrt. 2005 |
1e-4e uur | A | B | Voorstel onderzoeksontwerp. | Coaching, plen. terugkoppelling |
Hoe ga je het aanpakken waarom zo, hoe ga je meten? |
5e, 6e uur | A, B, C | B | College: Meetschalen | Staf | Meetschalen en relevantie
voor statistische doeleinden. |
|
Dinsdag 22 mrt. 2005 |
1e t/m 8e uur | B, C | B | Voorstel onderzoeksontwerp. | Coaching, plen. terugkoppelling |
Hoe ga je het aanpakken waarom zo, hoe ga je meten? |
Dinsdag 12 apr. 2005 |
1e t/m 4e uur | A, B, C | Inloopspreekuur op
aanvraag Voor individueel advies Facultatief !!! |
Studenten maken afspraak |
Uiterlijk 24 uur
vantevoren per E-mail aanvragen: w.l.t.thijs@wbmt.tudelft.nl |
|
Dinsdag 19 apr. 2005 |
1e-4e uur | A | B | Experiment en meting. | Coaching, plenaire terugkoppelling | Uitvoering van de metingen onder verschillende experimentele condities. |
5e, 6e uur | A, B, C | B | College: Statistische Methoden | Staf | Capita Selecta | |
Dinsdag 26 apr. 2005 |
1e t/m 8e uur | B, C | B | Experiment en meting. | Coaching, plen. terugkoppelling |
Uitvoering van de metingen onder verschillende experimentele condities. |
Dinsdag 10 mei. 2005 |
1e-4e uur | A | ? | Dataverwerking en interpretatie. |
Coaching, plen. terugkoppelling |
Analyse en testen van de hypothesen. |
5e, 6e uur | A, B, C | B | College: Argumentatie, logica | Staf | Capita Selecta | |
Dinsdag 17 mei. 2005 |
1e t/m 8e uur | B, C | B | Dataverwerking en interpretatie. |
Coaching, plen. terugkoppelling |
Analyse en testen van de hypothesen. |
23-25 dec. 2005 | - | A, B, C | Inleveren concept
mini-paper van max. 2 A4 |
Studenten | Commentaar terug binnen 2 werkdagen (staf) |
|
30 mei.
2005 (deadline) |
- | A, B, C | Inleveren mini-paper | Studenten | Mini-paper van max. 2 A4. | |
31mei-1 jun. 2005 | - | A, B, C | Inleveren poster | Studenten | Details volgen later | |
Vrijdag 3 jun. 2005 |
Hele dag! | A, B, C | ? | Openbare presentatie
tijdens een mini-symposium. Openbare verdediging |
Beoordeling door Jury |
Uitwerking en onderbouwing van gevolgde aanpak en gevonden resultaten. |