Tijdschema 16e ronde Wb / 11e ronde MT | ||||||
febr-juni 2007 | ||||||
Indien het verwachte aantal studenten inschrijft wordt er in drie groepen gesplist: A, B en C | ||||||
Datum | Tijd | Groep | Plaats | Activiteit | Actie/Wie | Toelichting |
21 aug 2007 (deadline) |
- | A, B, C | - | Opstellen / inleveren onderzoekopdrachten. Voor format: zie BlackBoard |
Staf / Studenten | Door staf TU čn door studenten. Mailen aan: |
w.l.t.thijs@3me.tudelft.nl | ||||||
28 aug 2007 | - | A, B, C | - | Publicatie beschikbare onderzoekopdrachten op BlackBoard-site. |
Projectstaf | Op Blackboard onder wbtp303, Kandidaatsopdracht Onderzoek, Assignments |
6 sept
2007 (deadline) |
- | A, B, C | - | Aangeven voorkeuren. Geef ook aan met wie je de opdracht wil doen |
Studenten | Excel spreadsheet voor opgave krijgen toegelaten studenten toegestuurd |
Dinsdag 11 sep 2007 |
2e, 3e, 4e uur |
A, B, C | Aula zaal B |
Uitgifte opdrachten. College: Inleiding onderzoeks- methodologie. |
Plenaire toelichting | Introductie principes
onder- zoeksmethodologie, cycle of science, opstellen hypothesen. |
Dinsdag 25 sep 2007 |
1e t/m 4e uur | A | CT Instructie zaal 1-96 |
Vaststelling vraagstellingen en hypothesen. | Coaching, plenaire terugkoppelling |
A.d.h.v. verstrekte
gegevens, bibliotheek bezoek en gesprekken worden toetsbare hypothesen geformuleerd. |
5e, 6e uur | A, B, C | CT zaal E |
College: Onderzoeksontwerp | Staf | Hoe richt je een onderzoek in | |
Dinsdag 2 okt 2007 |
1e t/m 4e uur | B | CT Instructie zaal 1-96 |
Vaststelling vraagstellingen en hypothesen. | Coaching, plenaire terugkoppelling |
A.d.h.v. verstrekte gegevens, bibliotheek bezoek en gesprekken worden toetsbare hypothesen geformuleerd. |
5e t/m 8e uur | C | 3mE zaal F |
||||
Dinsdag 9 okt 2007 |
1e t/m 4e uur | A | CT Instructie zaal 1-96 |
Voorstel onderzoeksontwerp. | Coaching, plen. terugkoppelling |
Hoe ga je het aanpakken waarom zo, hoe ga je meten? |
5e, 6e uur | A, B, C | CT zaal E |
College: Meetschalen | Staf | Meetschalen en relevantie
voor statistische doeleinden. |
|
Dinsdag 16 okt 2007 |
1e t/m 4e uur | B | CT Instructie zaal 1-96 |
Voorstel onderzoeksontwerp. | Coaching, plen. terugkoppelling |
Hoe ga je het aanpakken waarom zo, hoe ga je meten? |
5e t/m 8e uur | C | 3mE zaal F |
||||
Dinsdag 6 nov 2007 |
1e t/m 4e uur | A, B, C | kamer Wieringa | Inloopspreekuur op
aanvraag Voor individueel advies Facultatief !!! |
Studenten maken afspraak |
Uiterlijk 24 uur
vantevoren per E-mail aanvragen: w.l.t.thijs@wbmt.tudelft.nl |
Dinsdag 13 nov 2007 |
1e t/m 4e uur | A | DTC-1- Pegasus |
Experiment en meting. | Coaching, plenaire terugkoppelling |
Uitvoering van de metingen onder verschillende experimentele condities. |
5e, 6e uur | A, B, C | CT-1- zaal E |
College: Statistische Methoden | Staf | Capita Selecta | |
Dinsdag 20 nov 2007 |
1e t/m 4e uur | B | DTC-1- Pegasus |
Experiment en meting. | Coaching, plen. terugkoppelling |
Uitvoering van de metingen onder verschillende experimentele condities. |
5e t/m 8e uur | C | 3mE-0- zaal F |
||||
Dinsdag 27 nov 2007 |
1e t/m 4e uur | A | DTC-1- Pegasus |
Dataverwerking en interpretatie. |
Coaching, plen. terugkoppelling |
Analyse en testen van de hypot |
5e, 6e uur | A, B, C | CT-1- zaal E |
College: Argumentatie, logica | Staf | Capita Selecta | |
Dinsdag 4 dec 2007 |
1e t/m 4e uur | B | DTC-1- Pegasus |
Dataverwerking en interpretatie. |
Coaching, plen. terugkoppelling |
Analyse en testen van de hypothesen. |
5e t/m 8e uur | C | 3mE-0- zaal F |
||||
maandag
10 dec 2007 |
- | A, B, C | - | Inleveren concept
mini-paper van max. 2 A4 |
Studenten | Commentaar terug binnen 2 werkdagen (staf) |
dinsdag 11 dec 2007 |
5e en 6e uur | A, B, C | CT zaal E |
Toets Methodologie | Studenten/Staf | |
maandag
17 dec 2007 |
- | A, B, C | - | Inleveren mini-paper Inleveren onderzoeksdossier |
Studenten | Mini-paper van max. 2 A4. |
Woensdag 19 dec 2007 |
- | A, B, C | - | Inleveren poster | Studenten | Details volgen later |
Vrijdag 21 dec 2007 |
Hele dag! | A, B, C | 3mE C en F |
Openbare presentatie
tijdens een mini-symposium. Openbare verdediging |
Beoordeling door Jury |
Uitwerking en onderbouwing van gevolgde aanpak en gevonden resultaten. |